Sunday, April 8, 2012

BERMULA PERJALANAN KU DAN HERBALIFE

Assalamualikum WBT..

21/11/2011
Terima kasih kepada K Suzana Saat dan K Lina datang jumpa ku sebagai Coach & Herbalife Independent Distributor dan terima kasih kerana coach saya.. saya tahu tak susah nak coach saya kerana saya tahu apa yang terpaksa saya kena buat hehe :) . 
RESULT 1st Timbang : Tinggi 164cm, Berat 90.6KG, umur dalam badan 59TAHUN!! sedangkan usia sebenarnya 34 Tahun..kwaaaa. Aku PERLU turunkan berat badan ku sebanyak 33KG!! Boleh kah?? MESTI lah kena gigih usaha..Kak Su boleh Aku MESTI KENA BOLEH!!

Aku mesti mencari pelbagai alternatif supaya aku mencintai product HERBALIFE ini oleh kerana aku merupakan seorang yang sesangat cerewet menerima minuman jika tak sedap ehehe. Apapun ku sendiri kena kuat untuk belajar mencintai Menu Breakfast & dinner ku yang semudah 123!

PERCUBAAN 8 HARI untuk melihat hasil pada diriku;
MENU :  3caps Aloe (1), 400ml Teamix (2) dan 400ml Shake Formula 1 (3)
Ambil untuk Breakfast - 123, Lunch (biasa) dan Dinner - 123
 1st Product HERBALIFE 123 (Pengurusan Berat Badan) yang ku ambik :-




 











Herbal Aloe Concentrate
  • Diekstrak dari Aloe Vera atau pati lidah buaya berkualiti tinggi, yang kaya kandungan nutrisi, vitamin, dan mineral.
  • Minuman menyegarkan dan tonik pencernaan.
  • Mampu membersihkan pencernaan dalam usus sehingga menyerap nutrisi dengan lebih cepat.
  • Mempercepat detoksifikasi atau pembuangan toksik dari dalam tubuh.
  • Memperbaiki gangguan pencernaan.
  • Disebut “TURBO atau BOOSTER” yang membuat produk Herbalife lainnya bekerja 40% lebih cepat dalam mempercepat program pengendalian berat badan.
 














 Tea Mix - Lemon and Hibiscus
  • Menyegarkan dan memberikan tenaga.
  • Mempercepatkan pembakaran kalori dan lemak.
  • Meningkatkan tenaga.
  • Mengurangkan selera makan.
  • Anti-Oksidan yang semulajadi.
  • Menjalankan Detoxifikasi (pencucian dalam tubuh) secara semulajadi.
 
 














Formula 1 Nutritions Mixed Soy Powder Drink
·       
  • Mengandungi 19 vitamin dan mineral. 
  • 9 gram protein soya dan 18 gram bila dicampurkan dengan susu atau susu soya setiap hidangan campur serat untuk menolong anda berasa kenyang dan puas.
  • Mampu membantu Menurunkan, Menaikkan dan Mengekalkan berat badan.
  • Menambahkan tenaga, awet muda dan mencantikkan kulit.
  • Memperbaiki kesihatan (sakit jantung, gastrik, magrain, darah tinggi, kencing manis dll) memperbaiki cara makan yang tidak sihat
  • Mempunyai lima perisa Dutch Chocolate, Cappuccino, French Vanilla, Strawberry dan Tropica Fruit.

22/11/2011 : Joint Ceramah Nutrisi 
Oleh DR Khatijah Md Jadi di Kelab Nutrisi Kajang
Bila dengar sendiri Ceramah daripada DR Khatijah iaitu DR Perubatan yang paling Aktif dalam HERBALIFE. Sudah pasti lah keyakinanku bertambah jadi 200% tinggal lagi usaha dan kegigihan sahaja. Jika seorang DR pun memilih untuk consume product Herbalife apa lagi diriku..Insyallah yakin boleh..Ceramah DR pun BEST! Gambar nie nie cedok dari blog Dr Kamarul seorang DR jugak yang telah berjaya turun 50KG.





















Aku perlu minum air sekurang2 nya 4Liter sehari dan jika lebih adalah lagi bagus.



















  


Good Luck For ME!! INSYA-ALLAH semoga dipermudahkan segalanya..AMIN.
Dengan Kebaikan, info product  dan TESTIMONI yang ada TIADA ALASAN lagi untuk ku!

No comments: